Szállítás
Rendelésedet, amennyiben a raktárunkon elérhető, akár már a következő munkanapon fel tudjuk adni. Azokat a termékeket, amelyek nincsenek raktáron jellemzően 11-14 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A becsült szállítási idő minden esetben jelezve van az adott termék oldalán.
Csomagodat a GLS futárszolgálattal együttműködve küldjük a megadott címre.
Amint a csomagod feladásra került, küldünk egy visszaigazoló e-mailt rendelésed aktuális állapotáról. Az e-mail tartalazni fog egy a futárszolgálat által generált követési kódot, mellyel a szállítás folyamatát tudod nyomon követni.
Amennyiben a csomagod még nem került feladásra, de szeretnéd megváltoztatni a szállítási címed, vagy kapcsolattartási adataidat kérjük, vedd fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag feladása után az adatok módosítására már nincs lehetőség.
A szállítás pontos idejéről a futárszolgálat értesít, de jellemzőn 8-17 óra között történik a kiszállítás. Kérjük, olyan címre rendelj, ahol a megadott időpontban valaki át tudja venni a csomagodat.
Megrendelésed feldolgozása és kiszállítása hétfőtől-péntekig, munkanapokon történik.
Jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk ki.
Minden szemüveg esetén, ingyenes házhozszállítást kínálunk. Az esetleges visszaküldés költségeid azonban Neked kell állnod.
A kézbesítés során minden esetben ellenőrizd csomagod épségét, a szállításért a futárszolgálat felel. Amennyiben csomagod sérülten érkezik, jogodban áll azt visszautasítani, és jegyzőkönyv felvételét kérni. A szállítás során adódó károk megtérítése a futárszolgálatot terheli.
Visszatérítés
A termék visszaküldésére, annak kézhezvételét követően 14 nap áll rendelkezésedre.
A terméket: 3529. Eszterházy Antal utca 9. címre tudod visszaküldeni.
A visszaküldéshez a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, ahogyan azt kézhez kaptad. Viselt és használt termékek visszatérítését elutasíthatjuk.
A terméket minden esetben az eredeti csomagolásban, tokkal, és minden kiegészítővel, az eredetiséget igazoló címkéivel és a gyártó általi pecséttel együtt küldd vissza.
14 napon túl visszaküldött terméket nem áll módunkban visszavenni.
A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli.
A visszaküldés költségei csak abban az esetben kerülnek visszatérítésre, ha hibás, sérült, vagy nem a megrendelésedben szereplő terméket kaptad meg.
A visszaküldés során ügyelj a termék csomagolására és szállításmódjára. Nem vállalunk felelősséget a sérülten érkezett, vagy útközben elveszett termékekért.
A visszaküldött termék közvetlenül nem cserélhető egy másikra. Csere esetén a sértetlen állapotban visszaküldött termék árát visszautaljuk, a kívánt termékhez pedig újabb rendelést kell leadnod honlapunkon.
A termék visszaküldéséről mindig kérj visszaigazolást!
A személyre szabott, egyéni igényeknek megfelelően elkészített alkatrészek visszaküldését nem tudjuk elfogadni. Például, dioptriás szemüveg rendelésénél, csak a keret árát tudjuk visszatéríteni.
Az akciós termékek árát azon az áron térítjük vissza, amennyiért megvetted.
A terméket regisztrált postai úton küldd vissza, hogy a csomag nyomon követhető legyen.
Amennyiben a terméket bontatlan és sértetlen állapotban kapja meg központunk, a visszatérítés folyamatát azonnal elindítjuk.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy visszautalás a banki szolgáltatódtól függően pár napot is igénybe vehet.
Bármilyen visszaküldéssel kapcsolatos kérdés esetén lépj velünk kapcsolatba az info@optowit.hu címen.